Wednesday, January 20, 2010

ABOUT ME.

I am me.Name aku Nur Arfah Binti Samsuri.Aku lahir kat Hospital Sultanah Aminah JB,pd pukul 9.20 a.m. waktu Malaysia.Hari jadiku jatuh pd tanggal 12 Julai 1989,so now im 20 going to 21 yrs.(da tue...!xske.) tp org kate jgn pndang pd usia..pndanglah pd rupa..hehe so kne happy2 slalu biar nmpak awet muda. =)
Setiap org ade benda yg die suka and ade gak benda yg xsuka.Same la cam aku..
Aku suka kaler PINK, rama-rama, snap pic yg lawa2, on9, bercakap xhenti2, ketawe ngan kwn2, tgk muviii, SHOPPING, and tido(tido itu best!..).
Benda yg aku xsuka plak adelah LIPAS (especially yg terbang2), org yg POYO+org yg CAM BAGUSSss!, org kaya yg berlagak, budak2 yg CS (culture shock..OMG!!), org yg lokek ilmu (mcm laa pndai,nak lokek2.nyampah~), and yg paling pnting aku xsuka SI COPYCATE! aku paling benci manusie camni. SOO...wlupon aku ni xdelah HEBAT sgt nk tiru2,tp aku mmg allergic ok?
-thE eNd-

p/s: if u have anything to say...sorry...i don't have time for it.

*TALKTOMYHAND*

No comments:

Post a Comment